het begin van week 5 - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van bas kimenai - WaarBenJij.nu het begin van week 5 - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van bas kimenai - WaarBenJij.nu

het begin van week 5

Door: Bas Kimenai

Blijf op de hoogte en volg bas

28 September 2017 | Duitsland, Winterberg

De 5e week is weer vol goede zin begonnen, maandag ben ik terug gekomen van een weekendje weg met mijn familie. Ik ben rond 12 uur terug gekomen op het bedrijf en om 1 uur zat ik weer op de trekker om het gemaaide gras te schudden. Maandag middag is de loonwerker begonnen met het gras oprapen van het land, hier zijn ze tot en met woensdag mee bezig geweest. Op de andere locatie van dit bedrijf zijn we ook weer volop bezig geweest met de nieuwe melkstal, hier moet veel beton gestort worden. de eerste helft van de week is weer voorbij, op naar de tweede helft.

  • 30 September 2017 - 16:34

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Bas,

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. De foto's laten zien dat het een groot en modern bedrijf is en ik ben dan ook benieuwd naar nog wat meer foto's. Mooie mengwagen waar je de 2de week al mee hebt mogen voeren zie ik. Ook de dierenarts meegeholpen lees ik en dat zijn nogal wat meer controles als bij jullie thuis Bas. Ook 300 ha inkuilen is wel veel zeg.
    Goed dat je zoveel verschillende werkzaamheden uit mag voeren en dat je zelfs een melkstal moet uitgraven met Michael. Je kunt altijd nog de bouw in zie je wel, maar je hart ligt bij de koeien en als je zo doorgaat wordt jij vanzelf een top-boer. Ook het alleen wonen en voor jezelf zorgen is een uitdaging op zich en een ervaring die je meeneemt in je verdere leven. Ik ben trots op je kerel en ik ben blij dat je het naar je zin hebt daar. Fijn dat je ook leuke dingen hebt kunnen doen samen met je familie, Tessa en Chantal in Winterberg.
    Ook Willem is heel tevreden over je.

    Groeten en werk ze,
    Ad van Tuyl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bas

buitenlandse stage duitsland

Actief sinds 23 Aug. 2017
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 5533

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 06 Oktober 2017

buitenlandse stage duitsland

Landen bezocht: