het einde van de tweede week - Reisverslag uit Alpenrod, Duitsland van bas kimenai - WaarBenJij.nu het einde van de tweede week - Reisverslag uit Alpenrod, Duitsland van bas kimenai - WaarBenJij.nu

het einde van de tweede week

Door: Bas Kimenai

Blijf op de hoogte en volg bas

11 September 2017 | Duitsland, Alpenrod

De tweede week is weer voorbij. Deze week is het een stuk beter gegaan als de eerste week, dat komt omdat ik nu de mensen een beetje ken en een beetje beter weet wat ik moet doen. Op 1 van de locaties van dit bedrijf komt een nieuwe melkstal, hiermee ben ik samen met Michael bezig geweest om dit uit te graven op de juiste hoogte. Ik heb de afgelopen week ook veel hooi gereden, van Eric thuis naar Alpenrod. Zaterdag en zondag heb ik cornelis geholpen met de dagelijkse werkzaamheden, zoals voeren en koeien behandelen. Zondag ben ik ook nog samen met Eric en de kinderen naar een handbalwedstrijd van Leila (vrouw van Eric) gaan kijken. Dat was het weer voor deze week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bas

buitenlandse stage duitsland

Actief sinds 23 Aug. 2017
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 5536

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 06 Oktober 2017

buitenlandse stage duitsland

Landen bezocht: