Eerste stage dag - Reisverslag uit Alpenrod, Duitsland van bas kimenai - WaarBenJij.nu Eerste stage dag - Reisverslag uit Alpenrod, Duitsland van bas kimenai - WaarBenJij.nu

Eerste stage dag

Door: Bas Kimenai

Blijf op de hoogte en volg bas

29 Augustus 2017 | Duitsland, Alpenrod

Zondag was het zover, ik ging naar Duitsland voor mijn stage. Tessa en ik zijn rond half 10 thuis vertrokken richting Alpenrod, daar is mijn stage. Het was ongeveer 3,5 uur rijden vanuit huis, we zijn onderweg nog een paar keer gestopt, dus waren we rond half 2 op mijn stage in Alpenrod. Het was midden in de bergen, het uitzicht vanaf het bedrijf is dus wel mooi. Toen we hier aan kwamen hebben we eerst een rondje gelopen, Eric (mijn praktijkopleider) was nog aan het voeren. Tessa en ik waren klaar met een rondje lopen en Eric was klaar met voeren, dus hebben we in huis nog even een kop koffie op. Tessa is na de koffie naar haar stage in Volkmarsen gegaan en Eric en ik hebben nog wat gebuurt, daarna heb ik de voermengwagen afgepikt en zijn we met de trekker wat gaan eten bij Eric thuis. Bij Eric thuis hebben ik ook kennis gemaakt met zijn vrouw en kinderen, na het eten en wat praten zijn we terug gegaan naar het bedrijf in Alpenrod waar Eric nog 5 koeien heeft geïnsemineerd. Rond 10 uur heb ik mijn spullen uitgepakt en ben ik gaan slapen, zodat ik de volgende weer fit aan het werk kon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bas

buitenlandse stage duitsland

Actief sinds 23 Aug. 2017
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 5606

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 06 Oktober 2017

buitenlandse stage duitsland

Landen bezocht: